Doorgaan naar artikel

✓ Gratis verzending vanaf €35,- ✓ Voor 14:00 besteld dezelfde dag nog verzonden! ✓ Persoonlijk contact met Shanna

Houten speelgoed

Garantie & Klachten

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Bij vragen of klachten over geleverde artikelen kunt u contact opnemen met onze klantenservice door te bellen naar: 0613445755 of te mailen naar info@guapisimo.nl. Het is belangrijk dat u onderstaande informatie bij de hand heeft of mailt:

- Bestelnummer
- Foto en/of video van beschadigingen of klachten
- Toelichting

Wij nemen diezelfde dag nog contact met u op. Om u sneller te kunnen helpen raden wij u aan om eerst te mailen. Wij nemen daarop contact met u op. Onze inzet is altijd een passende oplossing te vinden.

Kwaliteit, wettelijke garantie & klachten.

  1. Guapisimo streeft ernaar om producten zo volledig en nauwkeurig mogelijk op haar website weer te geven. De aard van de aangeboden producten kan leiden tot verschillen (zoals kleurverschillen) tussen de weergave van producten op de website en het aan u geleverde product. Lijkt het product anders dan verwacht? Samen met de bedenktijd van 14 dagen bieden wij u een retourtermijn van 30 dagen. Wilt u onze producten uitproberen voordat u bestelt? Kom dan bij ons langs op de Spoorsingel 7 in Schoonhoven, Zuid-Holland.
  2. De producten die wij aanbieden zijn uiteraard onderhevig aan slijtage. De levensduur van een product is mede afhankelijk van het materiaal van het product, de gebruiksintensiteit en het niveau van onderhoud. De producten van Guapisimo zijn gemaakt van de hoogste kwaliteit materialen zoals vermeld in de webshop. Guapisimo staat voor kwaliteit bij normaal gebruik. Voor een optimale levensduur en kwaliteit is het echter belangrijk om de gebruikshandleidingen en wasvoorschriften te volgen. Mocht u desondanks denken dat er iets mis is met uw product, laat ons dan uw klacht weten (telefonisch, per e-mail of per post).
  3. Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
  4. Als u uw klacht met ons heeft besproken, maar u wilt uw klacht bij een andere instantie indienen, kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie via het Europese platform voor onlinegeschillenbeslechting (ODR-platform): http://ec.europa.eu/consumers/odr/