Doorgaan naar artikel

• Gratis verzending vanaf €35,- • Voor 14:00 besteld dezelfde dag nog verzonden • Persoonlijk contact met Shanna

Houten speelgoed

Verzending en Levering

Hoe verloopt de verzending?

Na ontvangst van uw bestelling gaan wij meteen aan de slag. Heeft u voor 14:00 uur besteld, dan wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden. In de meeste gevallen heeft u de artikelen de volgende dag al binnen (m.u.v. zondag). Wij versturen pakketten alleen op werkdagen (maandag tot en met vrijdag). Bestellingen na 14:00 uur worden de volgende dag verzonden (m.u.v. zaterdag en zondag).

Op feestdagen verzenden wij geen bestelling. Uw bestelling wordt de eerst volgende werkdag verzonden.

De verzendkosten bedragen € 4,95 bij een besteding tot € 74,99. Bij een besteding van € 75,- zijn er geen verzendkosten.

Als de bestelling gereed is voor verzending ontvangt u een e-mailbevestiging. Wij maken gebruik van de diensten van Shops United om de zendingen te monitoren en de retouren, via hun retourportaal, gemakkelijk voor u te maken.

Tijdens het bestelproces kunt u kiezen voor 2 vervoerders (PostNL en DHL). Pakketten boven de 10kg versturen wij standaard met DPD, zo heeft u geen extra verzendkosten bij zware pakketten. De zware pakketten hebben een levertijd van 3 tot 5 werkdagen incl. zaterdag levering.

Op het moment dat het pakket bij het sorteercentrum van onze vervoerders binnenkomt, ontvangt u een mail. In deze mail vindt u alle informatie over uw pakket met track & trace code. Via de track & trace pagina kunt u de bestelling volgen en nogmaals uw adresgegevens controleren en aanpassen. Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op, wij zoeken dan een passende oplossing.

Niet thuis op moment van bezorging?

Meestal wordt het pakket afgeleverd bij uw buren. Is het niet bij uw buren afgeleverd, controleer dan uw mail box of de track & trace pagina naar de meest actuele informatie. Vaak wordt het pakket naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt gebracht, deze informatie kunt u ook in de e-mail of de track & trace pagina vinden.

Pakketten die zijn afgeleverd bij het afhaalpunt worden een week bewaard. Wanneer u geen actie richting ons of de vervoerder hebt genomen, dan wordt het pakket weer bij ons afgeleverd. Wij nemen dan contact met u op. In overleg met ons kan de bestelling nogmaals verzonden worden. Voor het opnieuw verzenden brengen wij € 4,95 bij u in rekening. Na ontvangst van de betaling verzenden wij de bestelling, zoals afgesproken, opnieuw naar u.

Ik heb geen track & trace code ontvangen.

In sommige gevallen kan de e-mail met track & trace in uw spam- of reclame inbox terecht komen. Is de mail echt niet aangekomen, neem dan contact met ons op via 0613445755 of info@guapisimo.nl. Wij kunnen de mail dan opnieuw verzenden.

Bestelling bij een afhaalpunt laten bezorgen?

U kunt uw pakket laten bezorgen bij een afhaalpunt. Dit kan vanaf het moment dat de vervoerder u pakket heeft ontvangen. Op de track & trace pagina kunt u de bezorging wijzigen. Op basis van uw adres kunt u het meest gunstige afhaalpunt voor u kiezen.

Uw pakket wordt 1 week op het gekozen afhaalpunt bewaard. Daarna wordt het naar ons geretourneerd.

Onderstaand vindt u 3 links naar de track & trace pagina’s van onze vervoerders. Met u track & trace code en/of uw postcode, komt u op de informatiepagina van uw pakket terecht.

Track & trace PostNL.

Track & trace DHL.

Track & trace DPD.

Mocht u een andere of meerdere vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Dit kan door te bellen naar: 0613445755 of te mailen naar: info@guapisimo.nl.